شکست سختی ها...


به استقبال آینده میروم...روزهای سخت همیشگی نیستند!!!

روزهای سخت دوام نمی آورندولی آدمهای سخت چرا...

  روزگارا:

 

  تو اگر سخت به من میگیری،

 

  با خبر باش که پژمردن من آسان نیست،

 

  گرچه دلگیرتر از دیروزم،

 

  گر چه فردای غم انگیز مرا میخواند،

 

  لیک باور دارم دلخوشیها کم نیست

 

  زندگی باید کرد...!




نظرات شما عزیزان:
هم کلاسیه عزیز
ساعت14:59---13 بهمن 1392
سلام ساجده جونم وفائزه جونم وبتون تقریبا خوبه بازم بهتون سرمیزنم
پاسخ:m30 mah3ayam


عسل
ساعت4:20---19 دی 1392
سلام
با افتخار می گم وبلاگ کاملا متفاوت و مفیدی دارید.
دوستان این شماره من یعنی عسل و دوستم سارا که حاضریم با دوستان آشنا بشیم لطفا فقط زنگ بزنید.از مدیر وبلاگ خواهش می کنم این پیام رو تائید کنید یک دنیا تشکر
09125212732

09124710074


مهدی
ساعت20:47---13 دی 1392
faeze joun va sajede khanoum gol vase in hame omid va talashetoun behetoun tabric migam vasatoun behtarin arezoo haro daram


پاسخ:سلام عزیزم ممنون رسیدگی شد .خوشحال میشم بازم نظربذاری.(فائزه)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 6 دی 1392برچسب:,| 19:39 |soufiya&faeze| |


[-Design-]